З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з ООП, які здобувають освіту в інклюзивних класах 16.09.2021 року було проведено засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
У команді психолого-педагогічного супроводу взяли участь:
Лич С.П. - директор Інклюзивно- ресурсного центру,
Савіцька Ю. - практичний психолог,
Домбровська Ж. - вчитель-реабілітолог,
Демчук Л.В. – заступник директора з НВР,
Свистун В.П. - практичний психолог,
батьки здобувачів освіти з ООП,
класні керівники та вчителі предметники інклюзивних класів.
Команда супроводу визначила способи адаптації освітнього середовища, навчальних матеріалів відповідно до висновків про комплексну оцінку розвитку дитини ІРЦ, потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дітей з ООП. Під час засідання команд батькам дітей з ООП було проведено консультування щодо особливостей розвитку їх дитини, навчання та виховання. А також прислухалися до їх запитів щодо організації навчання, обговорено технічні можливості в разі дистанційного навчання. Розроблено нові індивідуальні програми розвитку.
|